![]()
עודכן לאחרונה 13/11/2025
מטרת עמוד זה הינה להרחיב על נושא ביטול עסקה המפורט בתקנון האתר
ביטול עסקה פרונטלית:
מדובר על עסקה אשר בוצעה בחנויות היבואן וולפבייק בלבד, לא בחנויות המשווקות את מוצרי החברה ולא באתרי האינטרנט של החברה.
ניתן לבטל עסקה פרונטלית תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר/ים בחנות, אם המוצר מוחזר באריזה ולא נעשה בו כל שימוש. יובהר כי חיבור המוצר לחשמל, גז או מים ייחשב לשימוש במוצר/ים.
לפי חוק לא ניתן להחזיר את המוצרים האלה:
- טובין פסידים (מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, כגון, מוצרי מזון, פרחים, תרופות).
- מוצרי הלבשה והנעלה במידה אישית
- מוצרי ספורט שנמכרו במבצעים מיוחדים עם הנחה
- מוצרי ספורט שנעשה בהם שימוש
- מוצרי ספורט שהוזמנו בהזמנה אישית
- מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה- 1995.
- מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח*.
- מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.
- מוצרי טיפוח לאחר שאריזתם נפתחה
לא ניתן לבטל עסקה אם היא שולמה בתווי קנייה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.
בהחזרת מוצר שנרכש בחנות היבואן:
יש להציג חשבונית ו/או סרט קופה ו/או פתק החלפה, המהווים הוכחת קניה. וולפבייק רשאית לגבות דמי ביטול בסכום של 5% מערך המוצר/שירות או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם. ככל שהעסקה בוצעה באשראי, וולפבייק תוכל לדרוש מלקוח המחזיר מוצר ששולם באשראי גם את דמי הסליקה, במידה ונגבו ממנו כאלה.
ביטול עסקת אינטרנט
לתשומת ליבך, עסקה שמבוצעת באמצעות האתר האינטרנטי של וולפבייק מוגדרת כ-עסקת מכר מרחוק בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג בחוק הגנת הצרכן. עסקת מכר מרחוק הינה התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, וללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.
בהתאם לקבוע בסעיף 14ט (א) לחוק, הלקוח ימסור הודעה בדבר ביטול העסקה באחת מהדרכים הללו:
- בשיחה טלפונית בע"פ עם שירות הלקוחות במספר 054-444-23-55
- בדואר רשום לכתובת : וולפבייק בע"מ – דמרי סנטר, אנגל 78 כפר סבא
- בדואר אלקטרוני הבא : [email protected]
- באמצעות טופס מקוון בהמשך
על פי סעיף 14 ג (ג) 14 ג1 (ג) לחוק הגנת הצרכן ניתן לבטל עסקאות מכר במקרים האלה:
עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים המפורטים בטופס הגילוי ו/או באתר, או עקב אי אספקת המוצר במועדים שנקבעו על ידי החברה. במקרה הזה, לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול לעסקה.
כמו-כן, ובלבד שמדובר בנסיבות המנויות לעיל, הלקוח יעמיד לרשות החברה את המוצר האמור במקום בו הוא נמסר לו, ויודיע לחברה על כך. החברה תהא אחראית לאסוף את המוצר נשוא הביטול.
ככל שהלקוח מבקש לבטל עסקה שלא מהטעמים המנויים לעיל, החברה תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מביניהם.
הלקוח יחזיר את המוצר לעוסק במקום עסקו, והוא הדין לגבי נכס כלשהו שקיבל הצרכן בעקבות עשיית העסקה או החוזה.
מועדים לביטול עסקה
בעסקת מכר מרחוק הצרכן יכול לבטל את העסקה – מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום חזרה לשגרת עבודה רגילה, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בטופס הגילוי לפי המאוחר מביניהם;
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ככל שהעסקה שנערכה עם לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בטופס הגילוי לפי העניין, לפי המאוחר. ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
תהא החברה רשאית לבקש מהלקוח לקבל עותק במייל של:
- תעודה שניתנה לצרכן מהמדינה המעידה על כך שהוא אזרח ותיק;
- תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה;
- תעודה המעידה על כך שהלקוח הוא אדם עם מוגבלות לתקופה העולה על שישה חודשים, שניתנה מגורם המוסמך על פי חוק לקבוע קיומה של מוגבלות כאמור;
- תעודה המנויה בתוספת החמישית לחוק;
לפי חוק הגנת הצרכן לא ניתן לבטל עסקאות מכר מרחוק של:
- טובין פסידים (מוצרים מתכלים בעלי חיי מדף קצרים, כגון, מוצרי מזון, פרחים, תרופות).
- מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה- 1995.
- מוצרים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח*.
- מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.
*יובהר כאן כי לא ניתן לבטל עסקת מוצרים אשר הורכבו ו/או יוצרו על פי דרישות ספציפיות של הלקוח.

