עודכן לאחרונה 13/11/2025

חברת וולפבייק בע"מ נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, התשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות, שיביאו לכך שבעלי מוגבלויות יוכלו לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות בחנות

להלן הסדרי הנגישות הקיימים בחנות החברה הממוקמת בקומה 1 בקניון דמרי סנטר רח' אנגל 78 כפר סבא הירוקה.

  • במתחם קיים חניון תת קרקעי של הבניין הפתוח לקהל הרחב ונכון לעת פרסום הצהרה זו הינו ללא תשלום.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה לקניון ועד לחנות (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות בחנות.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומה 1
  • הכניסה מותרת לאזורי קבלת הקהל לחיית שירות, המיועדת לסייע לבעל/ת מוגבלות.
  • הכניסות לקניון (חניון, מעליות חניון וכניסה ראשית) – כולן מונגשות ומתאימות לבעלי מוגבלויות.
  • שילוטי הכוונה בקניון, בהתאם לדרישות הנגשה.
  • זכוכיות שקופות בשטחים הציבוריים בקומת הכניסה עם סימוני אזהרה.
  • במעליות (מגדל וחניון) קיימים לחצי מישוש (כתב ברייל) וסימון קומה באותיות גדולות.
  • מדרגות החירום "מסומנות" בפס מונע החלקה (מדרגה ראשונה ואחרונה).

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדות ועובדים לשירות נגיש – מתקיימות לעובדינו הדרכות להכרת תחום הנגישות לצורך יצירת מודעות בקרב העובדות והעובדים, לצד הקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציג/ת השירות בחנות, כדי לקבל סיוע וייעוץ בבחירת מוצרים.
  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של וולפבייק בטלפון 054-444-2355 בימים א'-ה' בין השעות 11:00 – 16:00.

אמצעים נוספים ליצירת קשר –

  • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 11:00 – 16:00 (בתיאום מראש)
  • פניה באמצעות "צור קשר" באתר https://swissstop.co.il/support/contact/
  • פניה באמצעות הדואר: וולפבייק בע"מ – אנגל 78 כפר סבא הירוקה 4465140

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג-2013.

  • האתר מותאם לתצוגה במכשירים שונים (מחשב, טאבלט, סמארטפון).
  • התאמת הנגישות נבדקה בדפדפנים נפוצים לרבות כרום, פיירפוקס, ספארי, מוזילה ואדג'.
  • האתר פועל לפי עקרונות הנגישות בתקן הישראלי ת”י 5568 וברמה AA של תקן WCAG 2.1.
  • ניתן לשנות את גודל הטקסט באמצעות מקשי Ctrl ו־+ או Ctrl ו־- וכן באמצעות Ctrl וגלגלת העכבר.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • לתמונות באתר נוסף טקסט חלופי (alt).
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים על שימוש בתוכנת NVDA (NonVisual Desktop Access) העדכנית ביותר, או לחלופין משתמשי דפדפן Google Chrome יכולים להתקין סרגל הנגשה חינמי אינייבל (enable).
  • בכל מקרה בו נדרש מסמך או קובץ וידאו שטרם הונגש, ניתן לפנות לחברה עם הקישור למסמך הדרוש ונפעל להנגשתו.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו ממשיכים במאמצים להביא לנגישות מלאה של כל שירותי החברה, כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל בעלי מוגבלויות, לקבל את השירות הנגיש ביותר.

אם נתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, ניתן לעדכן אותנו בכך, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בוולפבייק בע"מ

שם: משה פרידל, עו"ד
טלפון: 054-444-23-55
דוא"ל: [email protected]